piątek, 22 lutego 2013

28. BingoSpa - Delikatny krem do twarzy z kolagenem

Krem z kolagenem jest pierwszym produktem, który przedstawię. Otrzymałam go w ramach współpracy z firmą BingoSpa. Wybrałam go z myślą o swojej mamie, jednak sama kilka razem również go użyłam, więc krem przetestowany był na różnych typach skóry. Zacznę od opisu producenta:
"Delikatny krem z kolagenem BingoSpa przeznaczony jest do pielęgnacji skóry dojrzałej,  zmęczonej lub przesuszonej nadmiernym działaniem czynników środowiskowych. Uzupełniając niedobór rozpuszczalnego kolagenu w skórze, krem BingoSpa działa regenerująco i wygładzająco, przywracając jej świeżość i właściwe nawilżenie."
Krem przeznaczony jest dla cery suchej, normalnej i mieszanej, więc nie jest produktem tylko dla ograniczonego grona. Moja mam ma cerę normalną z rozszerzonymi naczynkami, ja natomiast jest posiadaczką cery mieszanej. Na nas obu krem sprawdził się. Zaraz po otwarciu opakowania czujemy przepiękny, ale też delikatny i nienachalny zapach kremu, który jednak po wchłonięciu nie utrzymuje się na skórze. Twarz po użyciu kremu jest gładka i nawilżona. Krem nie przyczynia się również do powstawania nowych wyprysków, co często mi się zdarza przy próbowaniu nowych produktów, czym byłam bardzo mile zaskoczona. Mama również była bardzo zadowolona z produktu. Krem rzeczywiście regeneruje - wszystkie suche skórki poznikały i nie pojawiają się kolejne. Nawilżenie nie jest tylko doraźne, a utrzymuje się do kolejnego użycia. Krem mieści się w plastikowym słoiczku o pojemności 100 g. Można zakupić go na stronie producenta <kilk> w cenie 18,00, więc nie jest to zbyt wygórowana cena za tak dobry produkt. Krem naprawdę warty polecenia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz