piątek, 18 stycznia 2013

23. Pharmaceris F - Delikatny fluid intensywnie kryjący o przedłużonej trwałości

Apteczny podkład, który po przeczytanych recenzjach postanowiłam zakupić. Niestety, ale zawiodłam się. Jeden z niewielu produktów Pharmaceris, którego bym nie poleciła nikomu. 

Opis producenta:
"Wskazania: Polecany do stosowania dla każdego rodzaju skóry (również skóry problemowej i wrażliwej) w celu ukrycia jej niedoskonałości (przebarwienia, rozszerzone naczynka, blizny potrądzikowe, cienie wokół oczu, trądzik różowaty) oraz zapewnienia jej naturalnego, jednolitego kolorytu. Przebadany i bardzo dobrze tolerowany przez skórę wrażliwą. 
Działanie: Fluid dobrze maskuje niedoskonałości skóry (94%* badanych). Dzięki lekkiej, kremowej konsystencji i zastosowaniu innowacyjnego SYSTEMU KRYJĄCEGO NOWEJ GENERACJI ™ nie obciąża skóry i nie powoduje efektu maski, a rezultat kryjący utrzymuje sie ok. 10h*. Fluid nie zatyka porów i nie pozostawia plam na ubraniu (83%* badanych). Zawarte w recepturze mikrokapsułki filtrów mineralnych chronią przed negatywnym wpływem promieni UVA i UVB. Po 2 tyg. stosowania u 94%* osób zanotowano wzrost elastyczności skory i poprawę jej nawilżenia o 15%**." 

Podkład mam w kolorze najjaśniejszym - 01 Ivory. Oczekiwałam przede wszystkim porządnego krycia i trwałości. Co do krycia nie mam żadnych zastrzeżeń. Jedna warstwa podkładu wystarczy, aby zakryć wszelkie niedoskonałości i przebarwienia. Jednak przedłużona trwałość to chyba jakiś żart. Mimo, że podkład utrwalany był pudrem, zmazywał się przy najdelikatniejszym dotknięciu. Brudzi ubrania, zostaje na telefonie. Utrzymuje się na twarzy najwyżej 5 godzin, choć nie mam skóry ze skłonnością do przetłuszczania. Nie zauważyłam większego nawilżenia, jednak skóry też nie wysuszył. Nie ciemnieje na twarzy i nie przyczynia się do pojawiania nowych wyprysków. Plus za filtr. Produkt występuje w trzech kolorach, więc można mieć problem z dobraniem odpowiedniego. Podkład udało mi się kupić w promocji w drogerii Hebe za 29,90. Pojemność to 30 ml, trwałość - 6 miesięcy od momentu otwarcia. Dość duża pojemność i fakt, że podkład jest bardzo gęsty sprawia, że wątpię, iż uda mi się go wykorzystać do końca daty ważności, zwłaszcza, że aktualnie używam go tylko jako korektora. Cena w aptece to ok. 42 złote (przynajmniej w moim mieście). Był to mój najgorszy podkładowy zakup i przynajmniej u mnie się nie sprawdził. Jest to oczywiście moja subiektywna ocena, na każdej skórze może zachowywać się inaczej. Ja ze swojej strony nie polecam.








1 komentarz:

  1. jeszcze go nie miałam, ale tyle osób go chwali, że chyba się na niego skuszę jak już chociaż trochę zmniejszę swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń