niedziela, 3 lutego 2013

24. Miss Sporty - Podkład So Matte Perfect Stay

Tym razem na tapecie drogeryjny podkład Miss Sporty - So Matte Perfect Stay w kolorze 001 Ivory. Na początek opis i obietnice producenta:
"Zapewnia nieskazitelną, zdrowo wyglądającą cerę. Kontroluje wydzielanie sebum, zapewnia matowy efekt by wyglądać świeżo przez 14 godzin. Lekka formuła nie zatyka porów i pozwala skórze oddychać. Nie ściera się, nie brudzi obrań. Wzbogacony w witaminy A, C, E i antyoksydanty by chronić skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. "
Podkład udało kupić mi się za niecałe 10 złotych podczas promocji -40% w Rossmannie. Nie spodziewałam się nie wiadomo jakich cudów, jednak podkład okazał się dość dobry. Rzeczywiście nie ściera się i nie brudzi ubrań. Schodzi z twarzy równomiernie, nie robi nieestetycznych plam. Rozprowadza się bardzo dobrze, wtapia się w skórę. Ma średnie krycie. 14-godzinna trwałość jest oczywiście przesadzona. Podkład, przynajmniej na mojej, mieszanej, ale niezbyt tłustej cerze wytrzymuje około 8 godzin, co i tak jest dość dobrym wynikiem, jak na podkład z niskiej półki cenowej. Nie podkreśla suchych skórek, nie zatyka porów, nawet przy większej ilości nie tworzy efektu maski. Podstawowa obietnica producenta nie została jednak spełniona - podkład nie matuje. Nie mam większych problemów z nadmiernym wydzielaniem sebum i świeceniem się skóry, jednak lekki mat zawsze się przyda. Jednak podkład, przynajmniej u mnie, jeszcze bardziej podkreśla błyszczenie się skóry. Mam mieszane odczucia, co do tego produktu - ani nie polecam ani nie odradzam. Myślę, że w promocji podkład warto kupić i wypróbować, może u kogoś się sprawdzi. Podkład ma pojemność 27,3 ml (dokładniej to już się chyba nie dało ;D) i jest ważny 24 miesiące od momentu otwarcia.
Aktualnie jestem w trakcie używania podkładu Rimmel Match Perfection Cream Compact i wstępnie mogę powiedzieć, że zapowiada się ciekawie i jak na razie stał się moim numerem 1. 




Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz