czwartek, 17 stycznia 2013

22. Safira - Żel do ciała z aloesem

Na początku chciałabym przeprosić za swoją nieobecność. Próbne matury, osiemnastka, milion lekcji i prac domowych - wiem, to tylko wymówki, zawsze mogłam przecież znaleźć choć trochę czasu, aby coś dodać. Tak naprawdę nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Jednak aktualnie mam, tradycyjnie, zapalenie krtani, więc postaram się wszystko nadrobić. Pierwszym postem po mojej nieobecności jest recenzja żelu do ciała z aloesem firmy Safira.

Opis producenta:
Żel z aloesem jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji całego ciała, a w szczególności skóry twarzy, szyi, dekoltu i rąk. Dzięki wysokiej zawartości skoncentrowanego wyciągu Aloe Vera Barbadensis (41%) głęboko nawilża, poprawia elastyczność, odżywia oraz regeneruje skórę. Jest wspaniałym środkiem nawilżającym po opalaniu. Doskonale nadaje się do pielęgnacji każdej cery, nawet bardzo wrażliwej. Żel z Aloe Vera jest także znakomitym preparatem do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku.

Żel jest rzeczywiście znakomity! Używam go od 7 listopada, więc wystarczająco długo, aby przekonać się o jego doskonały działaniu. Początkowo żel stosowałam tylko po depilacji. Przynosił natychmiastową ulgę, delikatnie chłodził, po kilku minutach wszystkie zaczerwienienia schodziły, a skóra była naprawdę nawilżona. Mam cerę trądzikową, postanowiłam zaryzykować, posmarowałam nim twarz i to był strzał w dziesiątkę! Na twarzy pojawia się mniej wyprysków, jest dobrze nawilżona, świetnie nadaje się jako baza pod makijaż.  Szybko się wchłania i jest bardzo wydajny. Jest to uniwersalny żel. Od smarowania twarzy, rąk aż do układania włosów. Jego pojemność to 300 ml i kosztuje 19,90. Można zakupić go na stronie producenta <klik>. Produkt naprawdę wart zakupu!








Fakt, że produkt otrzymałam w ramach współpracy, nie wpływa na treść mojej opinii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz