sobota, 9 lutego 2013

25. Avon - Odżywcza kuracja z marokańskim olejkiem arganowym

Dzisiaj przedstawiam Odżywczą kurację z marokańskim olejkiem arganowym firmy Avon. Początkowo byłam do niej sceptycznie nastawiona, jednak myliłam się i olejek okazał się naprawdę świetnym kosmetykiem.

Opis producenta: "Olejek arganowy występujący tylko w południowo - zachodnim Maroko, używany w najlepszych profesjonalnych kosmetykach do pielęgnacji włosów, teraz w Avon! Odkryj moc Marokańskiego olejku arganowego, dzięki któremu odzyskasz 5 oznak zdrowych włosów:
- siła,
- natychmiastowy blask,
- kusząca miękkość,
- jedwabista gładkość,
- łatwość układania.
Kuracja z marokańskim olejkiem arganowym daje niesamowite efekty-wystarczy tylko kilka kropli, a włosy staja się jedwabiste, miękkie i pełne blasku."
Sposób użycia: rozprowadzić równomiernie dłonią na wilgotnych lub osuszonych ręcznikiem włosach. Układaj jak zwykle. Bez spłukiwania. 

Długo wahałam się przed zamówieniem olejku. Jednak moje końcówki były w tak tragicznym stanie, że skusiłam się. Udało mi się go kupić w promocji, zapłaciłam ok.11 złotych, więc nie była to nie wiadomo jak wygórowana kwota. Produkt ma nieziemski zapach, który przez cały dzień utrzymuje się na włosach. Kilka razy zastosowałam olejek na całej długości włosów i nie przyczyniło się to do ich szybszego przetłuszczania, czym byłam pozytywnie zaskoczona. Spodziewałam się raczej tłustych włosów, które niezwłocznie trzeba będzie umyć. Olejek nie jest jednak obowiązkowym produktem pielęgnacji włosów - nawet przy dłuższym stosowaniu nie przyczynił się jakoś szczególnie do poprawienia kondycji włosów. Po ścięciu końcówek same się zregenerowały. Mam bardzo gęste włosy, które przeszły naprawdę sporo metamorfoz, lecz nie są jakoś szczególnie wymagające. Zwykły szampon z Biedronki za 3,99 i Tangle Teezer im wystarczy ;D . Podsumowując, olejek polecam, jeśli ktoś naprawdę chce go spróbować. Cudów nie ma, ale stan włosów też się nie pogorszył, cena nie jest zbyt wygórowana, więc olejek może być przyjemnym dodatkiem w pielęgnacji naszych włosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz