poniedziałek, 22 października 2012

6. Pharmaceris T - Krem intensywnie nawilżający

Czas na recenzję kolejnego produktu Pharmaceris. Tym razem na tapecie Krem intensywnie nawilżający na dzień i na noc. Krem ten kupiłam, kiedy porządnie przesadziłam z kuracją Brevoxylem. Nakładałam go za często i za dużo, więc bardzo szybko niemiłosiernie przesuszyłam sobie skórę całej twarzy.

Opis producenta:
"Wskazania: Codzienna pielęgnacja intensywne nawilżająca skóry trądzikowej ze skłonnością do łojotoku, powstawania zmian zapalnych i zaskórników. Krem polecany w szczególności dla skóry wysuszonej i podrażnionej w wyniku stosowanej farmakoterapii i po zabiegach kosmetycznych.
Działanie: Krem nawilżający, będący niezbędnym uzupełnieniem kosmetycznej kuracji przeciwtrądzikowej, przyspiesza regenerację skóry ze skłonnością do łojotoku oraz powstawania zmian zapalnych i zaskórników. Zawiera wysoko aktywne składniki o właściwościach nawilżających, odżywczych i łagodzących. Ekstrakt z błękitnej algi intensywnie łagodzi istniejące podrażnienia i stany zapalne. Receptura kremu wzbogacona specjalnym biomimetycznym kompleksem wspomaga naturalną funkcję obronną skóry, przywracając jej witalność oraz zdrowy wygląd. Zapewnia długotrwałe nawilżenie, które jest niezbędne do prawidłowego rogowacenia naskórka oraz chroni przed zamykaniem ujść gruczołów i powstawaniem nowych zmian zapalnych. Zawartość mikrogąbeczek pozwala wchłaniać nadmiar sebum znajdującego się na skórze. Zawiera hipoalergiczną kompozycje zapachową."

Krem nie zawiera alergenów ani barwników, więc jest idealny także dla cer wrażliwych. Mimo iż przeznaczony jest głównie dla cery trądzikowej, ja polecam go każdemu, kto ma problemy z nadmiernym wysuszeniem skóry czy z suchymi skórkami. Ja, dzięki temu specyfikowi raz na zawsze pozbyłam się suchych skórek na policzkach. Po Brevoxylu w ciągu tygodnia budzi doszła do siebie. Krem nie zapychał mnie. Używałam go głównie na noc, ale pod makijaż również się nadaje. Producent wywiązuje się ze swoich obietnic - nawilżenie jest długotrwałe, a skóra po użyciu kremu jest gładka i miła w dotyku. Krem łagodzi istniejące już stany zapalne i zapobiega powstawaniu kolejnym. Jest to jeden z lepszych kremów tej firmy, który naprawdę gorąco polecam. Jego pojemność to 50 ml, ale jest naprawdę wydajny i wart swojej ceny (ok. 35 złotych).
Pozdrawiam, Wika.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz